Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 2 dni
Wysyłka od: 9.90 PLN

Szafa Pełna Książek prezentuje:

książka:

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Robert Zych

rok wydania: 2016, il. stron: 192, stan: bardzo dobry- (nowa, defekt, delikatne przybrudzenie okładki), okładka: twarda z obwolutą, format: standardowy

40482 x

Sprawdź inne nasze oferty - niezależnie od ilości zakupionych książek - jedna cena wysyłki.

Masz pytania? Potrzebujesz więcej zdjęć? Napisz lub zadzwoń!

Szablony produktu

  • Autor: 

    Robert Zych

  • Forma: 

    poradnik

  • Stan: 

    Nowy

  • Tytuł: 

    Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi