• Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu

Format pdf
79.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-7488-051-0

Zamówienie telefoniczne: 510214979

Zostaw telefon

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców.

Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.

Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.

Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono więc uwagę na:

 strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie adekwatnego rodzaju działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.

 nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można budować kampanię promocyjną lub komunikacyjną,

 analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce znajdziecie wszystkie znane metody badania skuteczności i efektywności.


Bezpłatny fragment:
PDF
Autor Marek Datko
Język Pl
Data wydania 2012-01-12
Wydawca Placet
Stron 518
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Coś się nam skisiło :( Przepraszamy Was Szafowicze, ale trwają prace techniczne. Miejmy nadzieję, że przerwa w dostępie do sklepu potrwa do 20.10.2020 do godz 20:00