• Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Format
63.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-01-20752-6

Zamówienie telefoniczne: 510214979

Zostaw telefon

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.

Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.

Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.

"Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych."
Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney

"W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne."
Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance

"Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji."
Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase


Bezpłatny fragment:
EPUB
Autor Mike Grigsby
Język Pl
Data wydania 2019-11-12
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Coś się nam skisiło :( Przepraszamy Was Szafowicze, ale trwają prace techniczne. Miejmy nadzieję, że przerwa w dostępie do sklepu potrwa do 24.10.2020 do godz 10:00