• Dyscyplinowanie pracowników

Format pdf
61.38
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 48h
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty 0
Dostępność 1 szt.
ISBN 978-83-7677-433-6

Zamówienie telefoniczne: 510214979

Zostaw telefon

Gdy pracownik naruszy swoje obowiązki, czy zachowa się niezgodnie ze standardami firmy pracodawca ma ciężki orzech do zgryzienia - musi wskazać podwładnemu popełnione błędy, ale w taki sposób, aby krytyka była konstruktywna, a nawet motywująca. Często też podejmowana jest wówczas decyzja o ukaraniu pracownika. Zarówno jednak rozmowa dyscyplinująca, jak i nałożenie kary porządkowej nie jest wcale prostą sprawą. Kodeks pracy nakłada bowiem na pracodawcę szereg formalnych wymogów dotyczących procedury karania pracowników.

Czy zatem wiesz:

  • Jak prawidłowo przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą?
  • Czego zdecydowanie należy unikać podczas takiej rozmowy?
  • Jakie są dozwolone rodzaje kar porządkowych?
  • Z jakich powodów możesz nałożyć na pracownika taką karę?
  • Jaki masz termin na zastosowanie kary porządkowej?
  • O czym należy pouczyć pracownika przed wymierzeniem mu kary?
  • Czy w ramach dyscyplinowania za niewłaściwe zachowanie można pozbawić pracownika całości lub części premii (nagrody)?

Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań znajdziesz w specjalnym numerze miesięcznika „Prawo pracy orzeczeniach Sądu Najwyższego” poświęconym w całości dyscyplinowaniu pracowników.

Nie zwlekaj z decyzją! Uniknij kosztownych błędów!


Bezpłatny fragment:
PDF
Język Pl
Data wydania 2010-10-01
Wydawca Wiedza i Praktyka
Stron 8
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Coś się nam skisiło :( Przepraszamy Was Szafowicze, ale trwają prace techniczne. Miejmy nadzieję, że przerwa w dostępie do sklepu potrwa do 21.10.2020 do godz 10:00